10/24/2007

Aznar. Quin paio.

Llegeixo a "El País.com" que el senyor Aznar, que segons sembla no està prou ocupat deixant-se aquells mullets infectes que em porta, ha escrit un nou llibre.

"Estic fet tot un Salinger!" Diria el senyor Aznar si sabés qui cony és en Salinger.

Doncs segons sembla aquesta vegada el pasquí s'anomena Cartas a un joven español (Planeta), i com el seu propi nom indica es tracta d'un manual del bon espanyol dirigit a un jove imaginari anomenat Santiago (suposo que el Santiago que tanca Espanya). La merda enquadernada ens deixa algunes joies d'aquelles memorables:

- Sin la nación, todo se derrumba. El acuerdo fundamental es sobre la nación española. Sin él todo lo demás se derrumba.

- No se es español a tiempo parcial. España además de un deber, es una pasión y
un sentimiento hondo. No se es español por horas o a tiempo parcial, aunque no siempre estemos pensando en España (que lo hacemos menos de lo necesario).

-El ser español lo impregna todo, así de poderosa es nuestra nación.

- Calma si te llaman 'facha'. En España, el rechazo legítimo a la dictadura se extendió hacia todo lo que significara la costumbre y la tradición.


- Sin familia no hay nada. La familia está basada en la naturaleza biológica del hombre, y la sociedad está basada en la familia. Hombre, mujer y hijos.


- La verdad, más allá de la ciencia. Enemiga de la libertad es la creencia de que sólo lo demostrado por la ciencia es verdadero. Como decía Juan Pablo II, la libertad y la verdad están más allá de la verdad técnica.


"Papa, en el cole me llaman facha..."



6 comentaris:

cargol ha dit...

Com sempre, un anàlisi encertat de la (seva) realitat, tot i que he tingut una gran desilusió en saber que "No se es español por horas o a tiempo parcial", amb lo bé que m'hagués anat una feineta a les tardes..

Unknown ha dit...

A mi m'ha cansat llegir-me els extractes, com per agafar el llibre dels collons. M'esperaré a la pel·lícula.

mrpage ha dit...

"Sin la nación, todo se derrumba"

Això és lo de la canço de Espanya penjada d'una canya, si la canya cau, España adeu siau....

Ho és o no? José Maria, respongui'm per favor.

Pichumino ha dit...

Ara mateix m'hauria d'estar rellegint el Quixot per classe, però tant me fot... el d'en josemari és bibliografia obligatòria.

Tot un white trash cañí, aquest home...

Anònim ha dit...

Lo fort no és que ho escrigui, és que s'ho cregui.

set sota zero ha dit...

"Santiaguín, cantar el cara al sol, homenajear al caudillo el 20-N y patear a un separatista con tus botas de puntera de hierro no es ser facha, es honrar la tradición y defender España, no te dejes intimidar"