1/02/2007

On són els meus calés?

Des que va arribar l'euro no tinc un duro. De fet abans també estava més sec que un entrepà de polvorons, però recordo la sensació de treure 2.000 pessetes del banc i tenir per passar tot el cap de setmana (racionant el consum de drogues i "robo-pilinguis", això sí). Ara trec 20 frodos del caixer (que són 3.330 i escaig) i em duren 23 minuts a la butxaca.

Què ha passat?

Bé, jo creia que tots els botiguers, cambrers, empresaris, benziners, etc... eren una colla de FILLS DE PUTA (vaja, he dit FILLS DE PUTA) que van decidir aprofitar l'avinentesa per forrar-se.

Però després, oh! El senyor Almunia, el Comissari d'Assumptes Econòmics, va dir que aquesta és una "falsa percepció erròniament instal·lada dins la ment dels espanyols".


"És que sou una colla de malpensats!"


"Ah, (vaig pensar) encara sort! Creia que m'estaven estafant però no, resulta que per comptes d'això m'he tornat subnormal profund i he oblidat com es compten els calés! Buff, quina tranquil·litat! No és que m'estiguin prenent el pèl, és que sóc un retardat mental!!! Llavors perquè m'estranya que un paquet de pitis hagi pujat un 17%?" De fet podria pensar: "Vaja, no recordo que el sou hagi pujat aquest import," però fer això seria ser antieuropeista, ja que el senyor
Almunia diu que tot està bé i que aquí no ha passat res!

Però avui llegeixo el.pais.com i resulta que no, que un estudi afirma que tot ha pujat de preu un 60%!!

Un breu resum:

-Barra de pa: un 100% + (o sigui, el doble).
-Carn de bacallà: 75%
-Bossa aperitius: 107,7%+
-Birra: 99,6%+ (malparits!)
-Cafè amb llet: 80%+
-Universitat: 90,20%+
-Menú: 66%+

Això sí, les taronges han baixat un 30%!! Gràcies, senyor Almunia!!!

SIMULACIÓ INFOGRÀFICA DEL PROGRÉS DE PARÍS HILTON SI HAGUÉS VISCUT A ESPANYA DURANT ELS DARRERS CINC ANYS.



"Abans"




"Després"



3 comentaris:

Pansete ha dit...

Sí, té vosté tota la raó. Però hauria de veure amb quina falera la gent s'emporta del Mierdamarket pantalles de plasma de 2000 euros. I per a què? Doncs per veure un Cuní king-size ¿imitant? en Sinatra (per cert: donaria la fortuna que no tinc per què algú pengés la seva "actuació" al youtube).

Maleïts fills de puta. (Qui? Tots, tots: uns per entabanar i els altres per deixar-se entabanar.)

Kesoytiza ha dit...

Té més raó que un Sant, monsieur Pansete. La gent té massa afició a entrampar-se per així poder anar a buidar l'Fnac.

Fantàstica interpretació d'en Cuní-Crooner, d'altra banda. Llàstima que al final no es decantés per imitar David Bisbal o (encara millor) Lordi, tal i com ens havien promès.

Veure aquest vedell cantant "Hard Rock Hallelujah" no hagués tingut preu.

Unknown ha dit...

Que torni a sortir la familia bastarda de plastilina aquella que deia allò de abuelo, que un euro no son 100 pesetas!. ¡No! Fill de puta, l'euro surt a 5 duros, al canvi!