1/26/2007

Multidisciplinarietat.

No hi res que sorprengui més que veure personatges als que admires fora del seu àmbit natural, en un altre que encara fa que els admiris més. M'explico: en el post anterior em vaig referir a David Lynch i a Takeshi Kitano com els meus realitzadors preferits. Quina ha estat la meva sorpresa al veure que també són uns asos de les sis cordes!!


"L'estil ho és tot, companys"


En David Lynch és un denotat guitarrista de heavy que fins i tot disposa de la seva pròpia guitarra "signature" de la marca "Fernandes". De forma absurda, com no.


"En Rayito es va aprimar durant la pubertat"


I en "Beat" Takeshi adora tocar blues amb la seva Telecaster del '62. I pel que sembla té un "feeling" brutal.


Grans!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Aquell no és David Lynch, és Robert Palmer!!!

I Takeshi Kitano és Marty McFly.

Kesoytiza ha dit...

Secundo totalment allò que diu sobre el bo d'en Lynch en el seu post, Monsieur Moriarty, però ha d'acceptar que un paio que té la barra d'afirmar que escriu el guió dues hores abans de filmar mereix tot el noste respecte.

Almenys no pretén vendre fum, com fa la Coixet!

Unknown ha dit...

Sí, sí. De fet, la Coixet podria ser un personatge de Lynch.

Senyor Giménez ha dit...

L'altre dia en Monegal va acusar la Coixet d'elitista i ella només es va saber defensar dient que havia anat a uns Goya vestida de l'H&M. ¿No coneix aquella dita castellana de l'hàbit i el monjo?

Això sí, a mi, les pel·lis de la Coixet m'agraden bastant...

jair d ha dit...

estic una setmana sense passar per aquí i ja hi ha fans de la coixet? no em feu treure el canó de protons, si us plau.