5/24/2007

El món del disseny.

Compartir pis amb una estudiant de disseny m'ha obert els ulls respecte a la importància d'aquesta activitat creativa. Abans pensava que disseny era només en Mariscal i la seva porqueria de dibuixos fets per un nen retardat profund, però no! El disseny també és l'Ipod, els pots de llapissos "Pöpli" i l'espremedora "Alessi Juicy Salif Citrus Fruit Squeezer"!

"A Mary Jane Watson no li acabava d'agradar la "joguina especial" d'en Peter"


Però que quedi clar, una cosa és que ser gaudir del disseny en tot el seu esplendor sigui molt cool, o que visitar les botigues Laie dels Museus faci molt d'intel·lectual, però el que no es pot tolerar de cap manera es portar posades aquestes sabates en pos de la modernitat:

"I apart costen 40 Frodos!!!"


Germans! Aixequem-nos tots plegats i diguem NO!
Diguem NO a la impostura! Diguem NO a la farsa! Diguem NO a l'escoria "modernilla" que es compra aquestes merdes i embruta els nostres carrers! Només així recuperarem allò que més humà ens fa a tots plegats: la dignitat.


En un altre ordre de coses avui Antena 3 estrena "El Internado", un canyardo de sèrie que vol provar de ser misteriosa com "Lost". No puc esperar a que l'estrenin per poder destrossar-la amb tot el meu odi en forma de punt justicier.




9 comentaris:

Kamikatze ha dit...

carlota:
a veure, no the llegit, ho he d dir. prò ho faré
però és k abans... tinc una necessitat k necessito k em cubreixis. a veure, torne-m'hi. necessito una informació k crec k tu em pots facilitar...

existeix el cartell den portabella en bernús o no ha estat més k una al·lucinació més provocada pel meu cervell am neurones no destruïdes per la droga prò sí per la gràcia divina?

Kesoytiza ha dit...

En efecte, aquí tens l'enllaç:

http://bp1.blogger.com/_LYxYvwNX55k/Rkidry2I30I/AAAAAAAAABc/RH3MdgQQKZY/s1600-h/portabella.jpg

I no , ho sento molt però no se li veu la cuca.

Unknown ha dit...

Per fi algú sembla haver-li donat utilitat als xiclets enganxats sota les taules o en els bancs dels parcs.

El pròxim serà una gabardina feta amb les closques de les pipes del quillos que passen les hores al portal de sota de casa meva.

Espero ansiós el seu comentari sobre El Internado (que promet ser tant misteriosa com la sèrie de'n Jorge Sanz fent d'extraterrestre).

Anònim ha dit...

Ahir vaig veure pel carrer a un imbècil amb aquest mateix model de sandàlia, però de color groc. Desitjo que durant l'agost, a 70 graus l'asfalt, se'ls hi desfaci la goma i els hi produeixi cremades de tercer grau a la planta del peu.

Jo en tenia unes d'iguals, però llavors tenia 3 anys i eren per la piscina.

mrpage ha dit...

Aquestes sabates han de fer un mal de collons. Tot se t'ha d'enganxar.

Quita quita.

Pansete ha dit...

Acabo de veure 30 minuts de "El internado" i encara no sé com estic teclejant això. ¿A algú se li ocorre un eufemisme subtil per dir "absoluta putíssima merda"?
Al Déu d'Abraham poso per testimoni que mai entendré quina mena de micos són els guionistes a les sèries espanyoles.
Per cert, he alternat el visionat amb "Como el perro y el gato", una original sèrie on l'ínclit Arturo Fernández torna a fer de sí mateix però ara amb accent cubà-mexicà-castís. Demencial és dir poc, ho juro.

mrpage ha dit...

Arturo Fernández must die

set sota zero ha dit...

Ja ho diu la dita: Diseñador, bailarín o peluquero, tápate el agujero.

Questionaire ha dit...

M'acabo de comprar un totxo-còmic-novel·la gràfica que es diu "The watxhmn". Fa massa de modernillo?