4/10/2007

Coses que detesto (I)

Darrerament he escoltat veus crítiques referint-se a la forma de gestionar la meva existència. La cosa més o menys va sempre així:

Algú: A tu no t'agrada res.
Jo: No és cert. A mi m'agraden moltes coses.
Algú: Però només parles de les que no t'agraden.
Jo: Potser sí. Deu ser perquè és molt més divertit criticar que alabar.

"L'odi genera odi. És el que té. Són coses que passen " Tyler (potser) dixit.


Per això estic fent un llistat de tot el que més em treu de polleguera, a veure si així puc trobar un fil conductor. No per res en especial, sinó més aviat per passar l'estona.

Endavant, doncs:

No puc suportar:

-Els fills de puta que fumen dins un ascensor.
-La gent que té a la nevera ampolles de Coca-cola de dos litres plenes d'aigua de l'aixeta.
-Els restaurants que posen oli de gira-sol als setrills.
-L'Artur Mas.
-Els ciclistes que van per carretera en grup i de xerrera, i que quan toques el clàxon perquè s'apartin et miren desafiant com dient: mata'm si tens valor.
-La columna diària de l'Avui d'en Salvador Sostres.
-Les iaies que no aixequen el paraigües quan passes pel seu cantó tot i el risc de treure't un ull.
-Els 4x4-tanc que omplen Barcelona, normalment conduïts per lloros votants de Convergència que van a recollir els nens al col·legi concertat.
-Les ulleres de sol que fan més de tres dits de gruix.
-El cabell engominat cap enrere estil torero que porten els executius del carrer Aribau.
- Les revistes gratuïtes de tendències (estil Go Mag) que em fan sentir un ignorant (cosa que probablement sóc) perquè parlen de grups, artistes i escriptors independents que no conec.



Coses que m'agraden:


-Els paios sense vergonya (i més si són republicans).

"Chapeau!"




7 comentaris:

Kamikatze ha dit...

Doncs a mi, si em dones a triar, m'agraden més els borders com tu (o com en Brad) que els gayers com l'home republicà despullat (tot i que està molt bé no tenir vergonya). Per cert, en Sai Baba va vestit com en Miliki.

Unknown ha dit...

Vostè és sabi, rabí.

set sota zero ha dit...

Lo de les amplolles de 2 litres amb aigua de l'aixeta és una cutrada de l'alçada de guardar els rotllos de paper de vàter amb fundes de ganxet.

Pansete ha dit...

"La capacitat d'indignació, davant de la subnormalitat de la gentussa filla de puta entre la que vivim, és l'últim reducte dels homes lliures".

Voltaire (1694-1778, segons la Wikipedia)

Questionaire ha dit...

Afegeixi a la llista la Maria del Mar Bonet, sisplau...

Kamikatze ha dit...

agrrrrrrrr tinc el mateix sentiment cap als ciclistes!!! hauria dhaver una clàusula en algun racó k diés k atropellar amb intencionalitat és delicte a excepció del cas dels ciclistes!!
volia escriure algo ingeniós, però com diuen els de la hora "donde no hay mata no hay patata" així k deixemho k odiar mola, prò tb mola sortir al carrer el primer dia de primavera com cal i somriure pq surt el sol, i somriure per lo mono k és akst nen k acaba d trepitjar-te i per la bona olor k fa la merda k acabes de trepitjar. (merda!! mhe delatat?!?!?!)
ejem... Odio la gent cursi!! o0' no cola...
ho snto, sóc aklla tia k li molen els zombis i les pelis den hugh grant (k no ell). no tinc perdó, ho sé.
R.I.P. senyoreta Mató...

Kamikatze ha dit...

eis!! una cosa... nom diguis k el secret per tenir posts és posar tites... guaaaaaaaaaaay! jejeje (mira, li proposaré a la gina posar el pròxim dia a una tia despullada, si funciona potser convertim el nostre blog en un pseudo playboy -ja saps, amb fotos i... ARTICLES INTERESSANTÍSSIMS!! ... ¬¬ -)

pd. sóc la lota